Pytania są kluczem!

Sztuka sprzedaży zaczyna się od budowania pozytywnego wizerunku i wiarygodności. W pierwszych fazach ważne jest zadawanie klientowi pytań dotyczących jego potrzeb. To klient jest ekspertem w dziedzinie swoich potrzeb. To właśnie odpowiednio zadane pytania i aktywne słuchanie jest drogą do budowania wiarygodności. Pytania pozwalają nam odkryć, jakie korzyści chce wynieść kupujący, jakie wymagania stawia produktowi. Sztuka sprzedaży to sztuka dobrze skonstruowanych pytań. Jeżeli nie zbudujemy zaufania poprzez dowiedzenie się o kliencie i jego potrzebach jak najwięcej nie możemy zacząć mówić o produkcie, który chcemy sprzedać. Sztuka sprzedaży polega również na sprzedaniu pozytywnego wizerunku firmy i jej przedstawicieli. Propozycja szkoleń sprzedażowych w Warszawie (otwarte( www.sprzedaz.projektgamma.pl
question mark

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *