Kursy i szkolenia sprzedażowe. Po co i dlaczego handlowcy powinni zwracać na nie uwagę?

Sprzedażowe to szkolenia dedykowane dla sprzedawców. W zakres Szkolenia sprzedażowe wchodzą najczęściej szkolenia, które mają kształcić zarówno umiejętności miękkie jak twarde tj.: asertywność sprzedawcy, badanie potrzeb klienta, język korzyści, metaprogramy klientów, mowa ciała sprzedawców, negocjacje w sprzedaży, perswazja, postaw i automotywacji sprzedawców, radzenia sobie z obiekcjami, radzenia sobie z reklamacjami, reguły wywierania wpływu, techniki zamykania sprzedaży, umiejętne słuchanie w sprzedaży itp.
pobrane
Szkolenia sprzedażowe mają za zadanie rozwijanie technik sprzedażowych wśród handlowców i menedżerów. Najczęstszą tematyką, którą zajmują się szkolenia sprzedażowe, to takie dziedziny jak: sprzedaż, w zakres której wchodzą takie zagadnienia jak: proces i techniki sprzedaży, negocjacje, sprzedaż telefoniczna, obrona ceny w procesie sprzedaży, budowanie trwałych związków z klientami, sprzedaż doradcza i praca z kluczowymi klientami, prezentacje sprzedażowe; obsługa klienta, w zakres której wchodzą takie tematy jak: praca z klientem w punkcie sprzedaży, typologia klientów, pogłębianie i poszerzanie sprzedaży; zarządzanie sprzedażą, które obejmują: zarządzanie zespołem handlowym, optymalizacja pracy handlowca i działu sprzedaży, motywowanie w działach sprzedaży, coaching sprzedażowy oraz kształtowanie strategii handlowej firmy.
hands-up-otoczenie-biznesu_275-4837

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *